Söndag

Då var redan söndagen slut och det är dags för jobb imorgon igen! Men det känns bra, jag är laddad inför en ny vecka som jag hoppas kommer innehålla en massa sol! Men enligt vädret ska det bli snö/regn hela veckan. Det gillas inte! Igår så blev det fest hemma hos oss, så det var snabbt hem efter jobbet och byta om och fräscha till sig lite. Kom ganska mycket folk, nästan alla från köksavdelningen på IKEA var här och Martina och Rickard. Riktigt bra kväll! Idag har jag gjort så lite som möjligt, har legat i sängen och sett på Beck - I stormen öga medan resten av lägenheten har varit på museum. Sen tog jag bussen ut till Martina och Rickard där det blev tacos, guitarhero och mys med film och parlamentet. Ett bra avslut på den här veckan! Har också pratat i telefon med pappa och Sofia, saknar er och alla andra där hemma. Men vi ses snart :)

Ska se Änglagård, andra sommaren nu innan jag ska sova. Godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0