Highway man

Blev en riktigt bra helg! När jag kom hem i fredags så satt Sara och Linn och väntade på mig, blev massa musik och dans innan vi kröp ner i sängarna. I lördags blev det en lång och mysig frukost innan jag var tvungen att åka till jobbet och efter jobbet blev det mys med Sara och Linn igen. Ett avsnitt av solsidan, chips, skratt och ännu mera dans! Och igår var den stora dagen, HOFFMAESTRO. Blev först gym med Linn och Sara E, sen hem och på med ansiktsmask, göra lunch och sen fixa sig iordning innan Martina och Rickard kom förbi. Vi gick och åt på yayas, en jättemysig thailändsk restaurang som ligger nästan vid Aker Brygge. Stark, men god mat. Och sen var det äntligen dags för Hoffmaestro på John Dee. Det var riktigt mycket folk ute och allas humör var på topp! En höjdarkväll helt enkelt.

Idag har jag varit ledig. Så har suttit framför datorn hela dagen och sett Vänner. Har träningsvärk i hela kroppen från gymmet igår så blev inget gympass med Linn idag utan en timmes promenad istället, där vi också hamnade hos Sara, Veronika och Emma. Imorgon ska jag jobba 15-22.15 och sen kommer Lina hem! :D Hon kommer vara riktigt bra och fin! Nu är det dags att gå och lägga sig, innan jag somnar med datorn i knät. Godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0