230310

Nu regnar det igen och det ska det göra hela veckan. Det ska kanske ska komma snö också, och det tycker jag inte om! Jag vill ha massa sol så man kan vara ute och mysa istället för att bara sitta inne. Men jag har varit duktig idag. Gick upp vid 9, har tvättat två tvättmaskiner, ätit en stor frukost, städat mitt och linns rum, bäddat rent och fixat iordning bland mina saker. Ska snart laga lunch, stuvade makaroner och köttbullar, och sen blir det att åka till jobbet. Gjorde matlåda igår så det är redan klart! Riktigt bra dag hitills. Hade det bara varit sol så hade det varit perfekt.

Igår bokade jag och Linn äntligen biljetter till första generalrepet för Eurovsion Song Contest! Vi ville se finalen, men biljetterna var redan slutsålda, men generalreper kommer bli häftigt det med! Få se allt och få höra på låtarna! Säger bara en sak, HEJA SVERIGE!! ♥

Kommentarer
Postat av: moster G

Waow! Nu blir jag avis, Eurovision Song Contest....vad häftigt! Och jag hoppas nu att du satsar rejält på att rösta på Sverige, du som kan menar jag! Vi andra får väl rösta på Norges bidrag, är den bra förresten? Kram - ses till påsk?

2010-03-23 @ 22:06:57
URL: http://www.rosorochruiner.blogspot.com/
Postat av: Alexandra

Ja, det kommer bli sjukt coolt! Stora finalen hade ju varit det bästa men biljetterna tog slut redan efter någon timme max. Klart jag ska rösta på Sverige, när man för en gångs skull kan rösta på oss. Jag har inte hört det ännu, men jag ska ta reda på det och informera dig. Nej, tyvärr så kommer jag inte hem över påsk. Stannar kvar här i Oslo, så kommer hem för gott i slutet av maj/början av juni! Kram

2010-03-24 @ 01:00:45
URL: http://amilje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0