Myshelg!

Blev en riktig myshelg med pappa och Sonja på besök här i Oslo. I fredags, efter de checkat in på deras hotell, blev det en snabbvisit hem till mig för att lämna mat och sedan begav vi oss ut på lite stadsvandring. Aker Brygge, slottet, operahuset och mitt jobb fick besök av oss. På kvällen lagade vi mat hemma hos mig tillsammans med Linn, det blev kött, pommes och beasås som de hade haft med sig. Riktigt riktigt gott var det, det var ett tag sen man åt så fin mat. Igår blev det först hotellfrukost innan vi begav oss till Holmenkollen och För-VM. Innan vi kom fram var vi ganska trötta eftersom det var väldigt långt att gå, men på plats och med svenska flaggorna i händerna så var det riktigt roligt! Tyvärr gick det inte så bra för oss svenskar, men grattis Norge som vann både i tre och fem milen. Idag har vi storstädat hela lägenheten eftersom det var fest här inatt. Sen blev det sol och fint så vi gick ner till Aker Brygge tillsammans med Veronika, Emma och Sara för att fika och njuta av solen! Nu är det snart dags att sova, börjar jobba klockan 7 imorgonbitti så ska upp vid 05.30. Efter jobbet blir det gym med Linn och sen hem och mysa framför en film. Ska fixa det sista med mina naglar och sedan krypa ner i sängen. Godnatt! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0