120310

Då hamnade man framför datorn ikväll igen, som varje kväll när man kommer hem från jobbet. När jag kom hem väntade Lina uppe på mig med hallonpaj, riktigt gulligt! :) Fick pizza på jobbet idag med, snodde sedan med mig lite rester hem så jag kan ha till frukost imorgon. Fick kommentaren av chefen med när vi satt i lunchrummet och åt pizza, "hur många bitar har du ätit egentligen Alexandra?" Han kan inte ha mött en hungrig svensk som älskar pizza förut. Men nu har han! Måste ta bort sminket och borsta tänderna nu, ska upp i tid imorgon och möta upp pappa och sonja. Kommer bli kramkalas och det gillar jag :). Så jag är lååångledig till måndag, ska bli skönt. Sen väntar en hel jobbvecka igen. Inte långt kvar nu, ca 12 veckor tills jag flyttar hem till kära Gotland! :) Jag vill ha sommar 2010 nu ♥

Kommentarer
Postat av: ELIN

Åh 12 veckor, du är sååå välkommen hem Alex =)

2010-03-14 @ 15:03:00
URL: http://rutenfem.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Tack Elin, nu känns det genast mycket bättre! :) Miss you ♥

2010-03-14 @ 21:27:21
URL: http://amilje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0