Tik tok

Har varit en mycket bra dag idag! Åt frukost tillsammans med Lina, vi gick en promenad, handlade lite mat och satt sen vid datorn. Blev sedan jobb tillsammans med Martina, känns som det var år sen vi jobbade tillsammans. Väldigt roligt, jag skrattar alltid så jag gråter när jag är med henne! Imorgon är sista jobbardagen för den här veckan, sen kommer pappa och Sonja på fredag förmiddag och stannar tills söndag. Får se vad vi hittar på, ska till Holmenkollen på lördag i alla fall och kolla på För VM. Så blir jobb 14.30-22.15 och under den tiden ska vi ha personalmöte med. Är riktigt spänd på vad det kan handla om. Innan jobbet ska jag träffa Martina och Rickard för en fika vid Grünerløkka, ska bli mysigt! Nu blir det knäckemacka och lite vänner medan jag väntar på att Lina ska komma hem. Hejdåå ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0