SOL!

Det var riktigt mysigt att ha Mamma och Tim här. Hämtade dem på flygplatsen som sagt, många flygplan var försenade men som tur var landade dem i tid! Vi åkte hem till mig för att laga mat och sen myste vi med att se på Melodifestivalen och lite Svensson Svensson. I söndags åkte vi till Holmenkollen för att fika, på kvällen blev det tacos och Wallander innan vi skulle sova. Vi skulle upp vid 5 på måndagen för att hinna med flygbussen, så följde dem till busstationen och sen hem igen för att sova lite till. Saknar er redan!

Igår lyste solen, precis som idag, och det är hur underbart som helst! Jag, Lina och Sara tog med oss varm choklad och gick ner till Aker Brygge, upp vid Akers fästning och sen till Operahuset. Det var jätte fint och hur skönt som helst, nästan skinnjacka väder! Blev sedan jobb för mig, 15-22.15. Nu ska jag hoppa in i duschen, sen måste jag ut i det fina vädret. Kanske blir en promenad med Lina, får se vad vi hinner med innan vi ska jobba. Imorgon är både jag och Lina lediga, så då blir det en heldag med Lina! Får se vad vi httar på då :) Pusspuss ♥

Kommentarer
Postat av: lena

Jätte kul att besöka dig och se hur du bodde. Saknar dig med. Kram mamma

2010-03-03 @ 18:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0