19 mars

Det regnar, regnar och regnar. Vill inte ha regn, men det får bort snön i alla fall så ska väl inte klaga. Nu är snart veckan slut också och helgen kan börja! Var ledig igår och då blev det en kortare promenad med Sara och sen hamnade vi i varsin soffa framför varsin film. Riktigt skönt att vara ledig sådär mitt i veckan. Sitter nu i köket och lyssnar på gamla bra musik, var och gymmade imorse så det blev en sen frukost/lunch. Ska snart iväg och jobba, 14.30-22.15 och sen blir det hem till Linn och Sara. Sara ska sova hos oss inatt, så blir nog film och mys när jag kommer hem! Och imorgon ska jag jobba 12-20.15 men på söndag är jag ledig. Då är gymmet inbokat med Sara E och Linn, äta mat tillsammans med Martina och Rickard och sen Hoffmaestro med en massa folk. Kommer bli grymt! Dags att göra sig snygg för jobbet, ha en bra fredag allesammans! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0