In the air

Lördagen blev lyckad, tack alla ni som kom! :) Blev en superkväll med dans, prat och massa roligheter. Blev utgång för ett fåtal, medan vi andra fortsatte hemma hos oss. Tillslut började alla somna, jag med, så när jag vaknade vid 7 var alla borta. Jaja, sånt som händer! Igår var vi på lägenhetsvisning. Den var rätt bra, men man var tvugna att köpa till 3 sängar och nästan allt som behövs i köket som bestick, kastruller och det. Så det blir nog inte den, vi ska på en annan visning ikväll på en 4:a som ligger väldigt nära där vi bor nu. Vi vill bo i det här området så det vore toppen om vi fick den! Idag är det måndag, ny vecka och jag ville få en bra start på veckan genom att gå och gymma innan jobbet, men jag fick sms av Mattias och frågade om jag kunde börja jobba tidigare, så det får bli gym en annan dag i veckan. Nu, matlagning och sen jobb! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0