Saturday

Godmorgon! Eller jag har varit uppe sen halv 10 så det kanske är lite sent att säga godmorgon. Jag har tagit ett långt jullov med bloggen, har inte haft tid eller ork när man varit hemma och firat jul och nyår! Det var varit helt sjukt underbart att få vara hemma i hela 12 dagar. Bara få mysa med min underbara familj, släkt och alla vänner! Jag längtar redan tills jag kommer hem nästa gång. Här i Oslo är allt sig likt, det är kallt, snö och riktigt riktigt halt. Nu är man inne i jobbet igen och det är skönt, roligt att träffa mattias och martina igen! Allting känns bra nu och ikväll ska jag ha min 20 års fest här i Oslo. Nu ska jag iväg på stan med Linn, sen baka och sen fixa sig iordning för ikväll. Ha en bra lördag allihopa! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0