Äntligen fredag

Det bara snöar, snöar och snöar. Jag vill inte ha mer snö, jag vill ha vår så man kan gå utan tjocka vinterjackan och bara mysa i vårsolen. Det är lättare att göra spontana saker, som att grilla, ha en picknick eller ja vad som helst när det är vår och varmt ute! Nu kan man bara sitta inne och uggla. Idag har jag sysselsatt mig med att laga 3 matlådor med köttfärssås och spagetti, gått igenom frys och skafferi vad jag har för mat och snart ska jag dammsuga köket och mitt rum och plocka undan här inne. För ikväll kommer det några som ska kolla på våra rum, håller tummarna för att det ska gå bra! :) Om en timme är det dags att åka till jobbet och jobba dagens pass 14.30-22.15, så det är bara att börja så jag hinner med allt ♥

Kommentarer
Postat av: moster G

Hej! Tack för kommentaren i bloggen! Nej, jag har inte fått något mejl, men jag har ny mejladress,

[email protected] Prova det! (efternamn med c)

Kram!

2010-01-29 @ 13:59:00
URL: http://rosorochruiner.blogspot.com
Postat av: Alexandra

Har mailat till den nya nu, hoppas det kommer fram! :) Kram

2010-01-30 @ 00:36:45
URL: http://amilje.blogg.se/
Postat av: lena

Heter det inte dammsuga med 2 m.

Annars blir det dam suga.

Puss och kram mamma

2010-02-01 @ 18:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0