25

Har nu varit i Oslo i 25 dagar, sen jag kom tillbaka från jullovet hemma på Gotland och varav dem jag har jobbat 20 dagar. Inte illa tycker jag. I tisdags blev det en springruna med nadja på ca 40 min och igår det blev hårdkörning med Linn på gymmet så idag har jag ganska rejäl träningsvärk. Får bli ett besök på gymmet imorgon också så jag kan springa av mig lite. Helgen närmar sig med stormsteg, nu är det bara 2 jobbardagar kvar och sen är det helg! Min helg, som ni redan vet, är fullspäckad av roliga saker som finmiddag och födelsedagsfika. Så på lördag får det blev en stadsvandring med Linn för att inhandla present och lite andra saker. Nu ska jag göra stuvade makaroner och kötbullar så det räcker till lunch och matlåda. Ha en bra dag allihopa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0