160110

Igår var det fredag, och fredag innebär helg! :) Iofs ska jag jobba idag 12-20.15 men det är ändå helg. Den här veckan har bestått av jobb, jobb, jobb och åter jobb. Har hunnit med gymmet en dag, får hoppas att det blir fler besök där nästa vecka. Igår var jag väldigt duktig och hann med ett besök på banken, sätta in alla papper i min viktiga pärm och laga lunch och matlåda. Jag är otroligt glad och det är för att det har hänt två roligt saker. För det första: Vi har fått en ny lägenhet!! :) Den ligger ca 500 m ifrån där vi bor nu och det är inflyttning mellan den 1 februari och 1 mars. Det är 3 sovrum så vi kommer bli två i varje rum och det har ett vardagsrum, det bästa av allt! Vi har inget där vi bor nu, vilket är jobbigt när Anna och Linn ska sova tidigt och jag kommer hem vid 23 och är inte alls trött. Den andra saken är att jag har blivit cigarett- och snus ansvarig på jobbet! Det är jag som kommer hålla koll på att vi alltid har cigaretter och snus och göra beställningar och allt vad det innebär. Det blev klart igår och det känns roligt med lite utmaningar. Jag kommer även få lära mig beställa varor och med det här innebär det också att min lön kommer gå upp!


Efter jobbet igår tog jag t-banan hem till Basse och Nisse, där Challe och Lina var. Blev förfest, litet krogbesök och sen hem. Hoppas ni alla haft en bra fredag, för det har jag haft! ♥


Kommentarer
Postat av: alicia

fin blogg :)

2010-01-16 @ 22:19:58
URL: http://alizias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0