Nu, nytt besök i Oslo!

3 timmar och 23 minuter kvar! Tills mamma och lillebror landar på Gardemoen här i Norge. Och fram tills dess ska jag städa rummet, bädda åt dem, äta, köpa biljetter, och ta mig ut till flygplatsen. Igår blev det jobb 14.30-22.15. Skönt att vara tillbaka nu, för att vara ensam hemma är bara tråkigt! Blev en hel del prat och skratt med Martina, vi har ju faktiskt inte setts på hela två dagar nu.. Chefen skrattar alltid lika mycket åt oss, eftersom vi alltid springer till den andra när den kommer till jobbet och pratar och skrattar hela tiden. Men snart ska Martina och hennes pojkvän åka till USA, Karibien och allt var dem nu ska, då kommer det bli tomt.. Nej, nu ska vi vara glada. För nu är det ännu kortare tid tills mamma och tim kommer :) Får starta dammsugaren nu så jag inte kommer försent. Ha en bra helg, för det kommer definitivt jag att ha! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0