Torsdag

Mina planer i måndags gick inte riktigt som jag ville. Efter jag åkt med Linn när hon jobbade och påväg till IKEA började jag känna mig dålig. Frös, mådde illa och fick feber. Så det inget gym utan istället fick jag krypa ner i sängen och dricka varmt honungsvatten. Kännde mig lite bätter i tisdags så jag åkte till jobbet men efter bara 1,5 timme så blev det värre igen. Spenderade större delen av kvällen inne på kontoret där det är varmt och satt och drack te och mådde illa. Stannade hemma igår och är hemma idag med för att verkligen bli frisk. 4 av 6 som jag bor ihop med har varit sjuka, så det var inte så konsigt att jag också blev sjuk. Men nu är det på bättringsvägen och imorgon blir det jobb. Nu är det bara 2 dagar kvar tills mamma och lillebror kommer, ska bli riktigt mysigt! Har inga planer än så länge mer än att bara umgås. Dem lämnar Oslo redan på måndag morgon, men ett litet besök är mycket bättre än inget besök alls. Idag är mina planer att se på film, vila och äta. Precis vad jag känner att jag orkar med. Kanske gå ut och gå en sväng för att få lite frisk luft. Nu; se på Vänner! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0