Opa opa

Festen i lördags var väldigt lyckad! Det serverades god mat, en massa vin och hamnade vid ett bra bord så hela kvällen var toppen. Blev mycket dans och mer drinkar och framåt tre-fyra tiden kom Anna, jag och Linn hem och somnade direkt. I söndags åkte vi ut till Martina som hade födelsedagsfika, blev tårta, frukt, kakor, chips och en massa annat gott! En toppen helg för min del. Igår började veckans första jobbpass. Är ledig på torsdag och då ska jag åka till IKEA och packa för på fredag får vi tillgång till den nya lägenheten! Allting måste packas innan det så måste nog börja redan idag om jag känner mig rätt.. Systeryster åkte till bad gastein igår och kommer hem om en vecka, hon kommer få det så roligt och jag är sååå avundsjuk!! Men hon kommer förhoppningsvis hit om två och en halv vecka så det blir bra. En vecka efter det kommer mamma och anders och två veckor efter kommer pappa och sonja! Jag har bara bra saker att se framemot ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0