180210

Nu är allting bokat, mamma och tim kommer hit lördagen den 27 februari och åker hem igen på måndag förmiddag. Ska bli supermysigt! Och jag ska värma upp den här helgen med att få hit älskade syster, det kommer bli kramkalas hela helgen, vilket jag gillar! Och Sofia kommer ha med sig en massa roliga saker till mig som en ny mobil, ny hårddisk, klocka, godis och lite andra saker. Det kommer bli en toppenhelg helt enkelt. Idag har jag jobbat 9-17, sen har det blivit hängt med Linn, Lina och Sara, lägenhetsprat om hyra och städning och allt annat viktigt och sedan har det blivit inhandling av vatten. Det har blivit något fel, har inte så stor koll, men det jag vet är att man inte ska dricka kranvatten förens imorgon, det kan vara farligt. Så har köpt upp mig på Farris så man klarar sig tills man kan dricka vattnet igen.

Nu blir det godnatt, imorgon blir det skatteetaten så att jag och Lina kan adressändra oss! Pusspuss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0