En helt vanlig dag

14 februari. En dag som alla par spenderar tillsammans, en dag som betyder mer för vissa människor, en dag där man ska mysa med sina nära och kära. För mig är inte denna dag någon speciell dag, utan en helt vanlig dag. Det enda som jag vet är speciellt med den här dagen är att Linn fyller år! Idag har vi haft besök här i lägenheten, det har bjudits på cheesecake, kladdkaka, te och kakor. Det är väldigt skönt med vardagsrum så att man kan ta hit mycket folk på samma gång utan att alla behöver sitta på golvet och trängas. Resten av kvällen har jag bara tagit det lugnt, sett på film och kollat igenom lite bilder. Har tänkt göra en bok med massa bilder och minnen från hela Oslo vistelsen sen när man kommit hem. Så har börjat kollat på bilder som jag ska ha med. Imorgon är det jobb igen, efter en ledig helg. På fredag kommer sis hit så det kommer bli super! Bara 5 dagar kvar och dem är fullproppade med jobb och gym så det kommer bli fredag snabbt för min del. Har nyss kollat på Sommaren med Göran och nu blir det Svensson Svensson och sen sova. Godnatt! ♥

Kommentarer
Postat av: Morfar

Grattis Alexandra (17 februari) på Din namnsdag.Stor kram

2010-02-17 @ 11:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0