5 månader

Idag har jag bott i Oslo i exakt 5 månader. Tiden har gått sjukt fort och nu är det inte lång tid kvar tills jag kommer hem till kära Gotland igen. Förhoppningsvis så försvinner snön snart så man kan vara ute mer och mysa! Idag har jag jobbat 8-16 och imorgon är jag ledig och börjar inte jobba förens halv 3 på fredag så jag får vara ledig as länge! Imorgon blir det att packa, åka till IKEA, gymma med L och C och packa igen. Inflyttning ihelgen och det känns jättebra! Kommer iofs jobba hela helgen och sen blir det nog filmkväll på lördag efter jobbet men hela söndagen kommer gå åt till att flytta och städa. Ikväll blev det pizza mys med Linn, onsdag är faktiskt lilllördag. Sen var vi borta hos Sara, Veronika och Emma, Carolines vänner som precis flyttat hit, för att se hur dem hade det. Nu är klockan mycket, har hela dagen uppbokad imorgon så nu blir det film och sova. Godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: Ela

Aha, vill se bilder pa nya lagenheten nar ni flyttat in:D

2010-02-04 @ 16:58:30
URL: http://danielaland.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Det kommer Ela, det kommer! :D Hur har du det?

2010-02-04 @ 21:48:20
URL: http://amilje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0