Over

Då var helgen slut igen. Dem går alltid lika fort så det känns knappt att man haft helg. Förra helgen var det avskedsfest för Martina och Rickard som just nu är påväg hem till kära Gotland. Lycko alla gotlänningar som får träffa dem! Men om två månader så ses vi igen! Blev grillning och mys hemma hos Martina och Rickard och efter det utgång på Yatsi. Hela den här veckan har gått väldigt fort för det har varit bra väder nästan varje dag så innan jobbet har jag gått ut och gått eller bara suttit ute och tagit vara på solen. Riktigt skönt har det varit och idag så har det snöat lite grann här. Igår började jag inte jobba förens vid 16 så jag och Linn åkte på en elektronikmässa på Spectrum och båda kom hem med varsin plattång för 99 kr, bra köp! Sen på kvällen var det fest hemma hos oss, bra med folk och bra musik! Kvällen avslutades sent med att jag somnade direkt när jag la huvudet på kudden. Idag är det en rejäl slappardag här i lägenheten. Alla är helt slut efter gårdagen så det har blivit gemensam matlagning och så har jag och Linn sett Sällskapsresan. Imorgon är det jobb 7-15, sen ska jag prata med min älskade syster, var länge sen så vi har en del att ta igen. Avslutar denna kväll med att se på Sex and the city, godnatt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0