Påskferie

Då var det skärtorsdag och jag är ledig! Vilket är väldigt skönt eftersom jag både tisdag och onsdag har jobbat 12-22.15. Är ledig idag och imorgon, jobbar 10-16.15 på lördag och är ledig söndag och måndag innan jobbet börjar igen som vanligt. Idag har vi ätit american pancakes hos Veronika, hem och vila och sen ut och äta på Olivia med Linn, Martina och Erika. Riktigt goda pizzer hade dem och trevligt sällskap var det också. Imorgon bjuder Martina på saffranspannkaka så jag, Linn och Erika ska dit, det lär även bli guitar hero och worms som vanligt. Ska försöka slå Rickard i guitar hero, ska försöka att smygträna lite hemma innan och komma och överraska dem imorgon genom att vara grym! Man kan ju önska i alla fall. På lördag blir det påskmiddag med Erika, Linn, Martina, Rickard, Mattias och Rebecca med en massa god mat, kortspel och fest. Linn lämnar mig på söndag och åker hem till Gotland i en vecka så på söndag och måndag ska jag hänga med Martina. Vi har inte besämt vad vi ska göra ännu men något bus kommer vi säkert komma på, vi får varandra att skratta så vi gråter så roligt kommer vi i alla fall att ha det!

Nu ska jag se en ny Beck som jag fått, Tysta skriket, det får avsluta min kväll. Ciao! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0