Big City Life

Länge sen man uppdaterade här, men det innebär bara att jag har fullt upp hela dagarna. Jobbar nästan varje dag och när jag inte jobbar umgås jag med lägenhetsfolket. Skulle ha åkt till kära syster förra helgen, eftersom hon fyllde år, men eftersom jobbet tydligen inte klarar sig utan mig så fick jag bara stanna hemma och jobba, Vi ses om 5 veckor baby! Efter jobbet åkte jag och Linn ner till Aker Brygge för att dricka vin och mysa på Druen. Slutade med att vi åkte till några svenska karlskrona killar och festade. Blev utgång och en riktigt bra kväll! Ihelgen, eller rättare sagt imorgon är det valborg och då har jag lyckats byta pass på jobbet så jag slipper stänga. Jobbar 12-19 och sen blir det hem till Veronika och co där vi ska grilla och festa med en massa folk. Kommer bli en bra kväll känner jag på mig. Nu har nedräkningen börjat på riktigt tills vi åker hem, 4 veckor och 4 dagar kvar tills vi åker hem. Alltså bara 32 dagar kvar. Dem kommer gå väldigt fort, för nästan varje helg fram tills dess är uppbokad. Nästa helg är det lugnt, tror jag, helgen efter det kommer linns mamma och förhoppningsvis Anna hit och så ska vi fira 17 maj som den aldrig har firats förut. Helgen efter det är inget inplanerat ännu, men veckan efter det händer mycket. Min sista jobbardag på Coop Prix Ammerud, fixa alla dem sista saker innan hemresan, Eurovision och middag med Linn, avskedsfest och en sista middag med Lina, Charlotte, Sara, Mårten och Linn som jag har bott tillsammans med sen september. Kommer bli jobbigt att lämna dem efter att vi bott så tätt inpå varandra i 9 månader. Jag har träffat underbara människor här i Oslo, vänner för livet! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0