Veckans sista dag

Tiden går fort när man har roligt, för fort om jag får säga det själv. Var och lämnade av syster vid busstationen för ungefär en timme sen. Har sett fram emot så länge att få träffa henne och nu har hon redan åkt hem :(. Men vi har haft en supermysig helg. Blev glass och prat i fredagskväll när hon kom hit. I lördags gick vi en morgonpromenad. Efter lite fix åkte vi ut till mitt jobb för att träffa Mattias och för att visa henne mitt jobb, såklart. Sen gick vi på stan en sväng med Anna och Linn, sen hem och laga tacos. På kvällen var det två festar som lockade oss, så blev en liten stund på både ställerna. Riktigt trevligt och vi gick och la oss ganska tidigt. Idag har vi bara tagit det lugnt, gått en liten promenad, Sofia har slingat mitt hår, ätit mat och sett på The Hangover. Den är fortfarande lika bra, haha. Det har varit en jättebra helg men nu återgår allt till det vanliga. Imorgon väntas jobb 15-22.15, innan det ska jag springa och kanske besöka Nille tillsammans med Linn. Nille är som Sveriges rusta, för er som inte vet ;). Godnatt allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0