Ge mig en tumme upp!

Jag är helt slut, lägger jag mig ner så kommer jag somna bums. Idag har jag jobbat, woho! :) De från Coop smade mig imorse och sa att de hade en som var sjuk och att jag kunde få jobba om jag ville. Självklart ville jag det, så jobbade 13.30-20.30. Roald, chefen, visade mig runt i butiken och sen fick jag spendera större delen av dagen i kassan. Eller satt nog hela tiden, förutom kanske 40 min. Imorgon ska jag jobba 16-22, skönt med en sovmorgon. Så planerna för imorgon är att springa med Caroline, som bor i min lägenhet. Ska bli roligt med en springkompis. Sen vet jag inte vad jag ska göra, söka lite jobb och besöka IKEA om jag orkar. Nu blir det att laga mat och sen umgås lite med filket i lägenheten och sen sova hyffsat tidigt. Pusspuss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0