IKEA är farligt

Fyra täcken, två kuddar, tre stolar, köksgrejer, soptunna, badrummsgrejer, lådor och godis kom jag, Caroline, Anna och Linn hem med från IKEA. Det är faktiskt farligt att gå in där, man handlar en massa sånt som man egentligen inte behöver. Bara för att det är billigt och fint. Men tur att vi var fyra stycken som kunde bära hem allt i alla fall, annars hade det aldrig gått. Ikväll har jag äntligen packat upp alla mina saker från väskorna och fått in dem i garderoben och i lite lådor. Nu ska det bara damsugas och sen är allt i tipp-topp! Fick mail av systeryster förut, hon kommer vara här 25-27. Då ska det hinnas med att mysas och umgås mycket. Mer ikväll ska jag bara ta det lugnt, se Greys Anatomy och sova tidigt. Det blir jobb i alla fall imorgon, 10-16. Men jag klagar inte! :) Godnatt alla ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0