One week

En vecka har redan gått sen jag och Linn flyttade hit till Oslo. Det känns som om det var igår när jag och Linn kämpade i regnet för att komma fram till lägenheten. Men som man säger, tiden går fort när man har roligt och det stämmer verkligen. Jag trivs jättebra här i Oslo, här på Haxthausens gate 6. Dem jag bor tillsammans med är toppen, bättre än toppen! Men va lugna där hemma och en person i Helsingborg, jag saknar och tänker på er hela tiden! Imorgon är det jobb på Coop Prix som väntar, 12-20. Men innan det ska jag på arbetsintervju på Hennes och Maurtiz på Bryn Senter. (Ja, det stavas med S här i Norge). Det ska bli väldigt roligt, är sjukt nervös för jag har aldrig varit på arbetsintervju innan. Men det kommer nog gå bra, om jag förstår vad dem säger bara. Nu ska jag lägga över lite filmer från Carolines hårddisk till min och sen blir det nog att se film innan sängen kallar på en! ♥

Kommentarer
Postat av: mamma

Kul att du trivs. Hoppas allt gick bra med intervjun. Kram mamma

2009-09-11 @ 11:28:58
Postat av: sofia

storasysters tips inför arbetsintervjun: förbered dig på frågor såsom "nämn tre positiva respektive negativa egenskaper hos dig med avsikt på jobbet", "vad har du att tillföra vårt företag", "hur agerar du i en stressad situation"... och klä dig sådär H&M-snyggt som du brukar, det är ju faktiskt en klädbutik som ska intervjua dig så jag kan lova att de kommer att väga in din klädstil i bedömningen! men du brukar ju klä dig snyggt så det ska inte vara några problem ;) och kom ihåg - var dig själv, ditt underbara jag! det kommer gå jättebraaaa :D LYCKA TILL! pusspuss.

2009-09-11 @ 16:24:18
URL: http://worldofsoso.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Tack mamma! :) Och tack även till dig köra syster för alla tips :P Dock kom inga av dem på intervjun men jaja. De frågade om någon i min familj jobbade inom HM, hur länge jag hade tänkt stanna i Oslo mm. Men det var bara 1-2 dagar i veckan och varannan lördag så det passar ju inte mig så bra :(. Men de skulle höra av sig ifall jag blev aktuell. Och ja Sofia, jag klädde mig snyggt, as allways :P. HAHA!



Pusspuss på er!

2009-09-11 @ 21:38:59
URL: http://amilje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0