23.55

Efter en låååång dag så ligger man nu i sängen och kollar på Vänner! Började dagen med att spinga. Var väldigt skönt att springa i solen. Har sen sökt en massa jobb, varit uppe på våning 4 för att kolla in allrummet och träffa dem som bor där. De verkar jätte trevliga och så fort allting är klart i lägenheterna så blir det inflyttningsfest. Det kommer bli as roligt. Och sen fyller 2 eller 3 av mina nya lägenhetskompisar 20 nu i september så det kommer att bli rätt mycket fest här på Haxthausens gate framöver. Ska upp tidigt imorgon, så nu säger jag godnatt! ♥

Kommentarer
Postat av: Moster G

Du verkar trivas - vad skönt!

Ha det bra och lycka till med jobbsökeriet!

Kramis!

2009-09-07 @ 15:19:49
URL: http://hederahelix.tradgardsblogg.se
Postat av: Alexandra

Ja, jag trivs jättebra! :) Men saknar er alla där hemma ändå.

Tack tack, har faktiskt jobbat på Coop idag. Blir nog fler dagar denna veckan!

Stor kram och hälsa mina söta småkusin! :)

2009-09-07 @ 21:34:24
URL: http://amilje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0