Allt kommer ordna sig!

Det blev super mysigt igår med mina fina vänner! Blev mat, efterrätt och mycket skratt innan vi skildes åt. Jag kommer sakna er jätte mycket. Längtar redan tills jag kommer hem och får träffa er igen :). Idag har jag haft fullt upp. Varit på lunch hos farmor, gått på stan, fikat med Ela, kollat när Tim spelar fotboll och sen umgåtts med Tim, Jesper, Oskar och Pernilla. Var sedan tvungen att säga hejdå till dem med, ursh jag tycker inte om det. Bara jobbigt med kramar och "vi ses snart igen". Vill att vi ska ses som vanligt igen snart, inte att nästa gång blir vid jul eller när jag nu kommer hem... Klockan är mycket och det är dags för mig att gå och lägga mig! Imorgon står PACKA högst upp på min lista, wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0