Onsdag

Är man morgonpigg så är man! Vaknade klockan 8 imorse. Satte på musik på datorn och började packa. Jag är inte klar ännu, men har kommit en bra bit på vägen. Blev en springtur och ett dopp i havet tillsammans med mamma innan frukosten. Det var inte så varmt, men jag kom i och jag är stolt över mig själv. Nu har jag suttit vid datorn ett bra tag och bara kollat runt på facebook och bloggar, så skönt att bara sitta och göra ingenting ibland. Jag och mamma ska snart åka in till stan, måste handla det sista och så ska vi hem på födelsedagsfika hos Moster Ingela. Ska bli mysigt att träffa släkten en sista gång. Och så bjuds det på tårta, och det vet ju alla att jag älskar! Alexandra "Tårtälskaren" Österberg, thats me! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0