Tuesday

Annapanna kom till Oslo imorse, äntligen är vi alla samlade igen! :) Hon kom in och väckte mig vid ca halv 7 imorse genom att tända lampan och kasta sig i min säng, men man kan ju inte bli sur på sin kusin. Så är det ju bara! Somnade om några timmar till och sen var det upp, äta frukost och dags att göra sig iordning för att besöka skatteverket och banken. Så nu har jag skaffat norskt bankkonto och kan få min lön. Känns bra! Håller på att laga mat nu och sen ska vi dra till IKEA där vi ska möta upp Caroline. Ska handla lite till lägenheten och lite till oss själva, och kanske ta en pizza där. Nu ska jag tillbaka till matlagning, vi hörs sen! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0