Please don't stop the music

Det blev jobb för mig igår i alla fall, 15-22.15. Vi har ont om folk som kan jobba, men det är bara bra för mig! Extra timmar tackar jag inte nej till. Var och handlade lite mat med Anna och Kim igår innan jag blev inringd till jobbet. Nu har Carolines och Challes vänner åkt hem så nu är vi "bara" 9 stycken i lägenheten. Fullt med folk överallt hela tiden, lite jobbigt blir det i längden men ändå så trivs jag verkligen! Imorse körde jag, Anna och Caroline lite magövningar från en skiva som Anna fick med till en tidning. Helt okej var skivan men det var ingen musik, lite tråkigt tyckte vi. Idag ska jag jobba 16-22.15. Innan det ska jag laga matlåda och städa lite i rummet. Och nu, frukost! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0