Oslo får finbesök idag

Har precis varit i affären tillsammans med Kim och Linn. Blev saft för min del, äntligen :), medan Kim fyllde upp hennes skåp lite mer. Ska snart hoppa in i duschen, sen laga mat för att sen vid 3 dra till jobbet. Jobbar 16-20 idag, verkligen skönt pass och det passar utmärkt eftersom syster kommer med bussen ikväll. Då kommer det bli en massa kramar och skratt, jag längtar redan! :) Får se vad helgen har att erbjuda oss, blir i alla fall fest imorgon på våning 4 och sen får vi se. Ha en bra helg allesammans, för det ska jag ha! ♥

 


She's the love of my life


Kommentarer
Postat av: Systeryster

Hey snygging! Kom på att jag ju kan gåin på internet med min iPod - bussresan är räddad ;) ses snart! Puss

2009-09-25 @ 18:31:19
URL: http://worldofsoso.blogg.se/
Postat av: Systeryster

Hey snygging! Kom på att jag ju kan gåin på internet med min iPod - bussresan är räddad ;) ses snart! Puss

2009-09-25 @ 18:33:17
URL: http://worldofsoso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0