Känner mig vuxen

Idag har jag jobbat. Ja, det är faktiskt allt jag har gjort idag. Blev ingen springrunda, sängen lockade mycket mer. imorse. Kollade lite film också och umgicks med Lin. Det var min dag det, haha! Skrev kontrakt idag med, på Coop Prix. Det känns väldigt bra att ha det gjort, så nu kan lönen bara rulla in på mitt konto som det ska. Nu har jag bott hemifrån i 3 veckor och 4 dagar exakt. Känns vuxet att göra alla vuxensaker, som att handla mat och sen laga maten, själv städa, betala hyra och jobba. Jag är ledig imorgon, ska försöka få några kloka saker gjorda i alla fall, som att laga mat, besöka skopunkten och ringa kundservice. Vi får se hur jag lyckas, godnatt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0