Jobb jobb jobb!

Då har man jobbat idag igen! Känns bra att säga det. Passet var 16-22 och jag jobbade tillsammans med Martina, som också är från Gotland. Ja, världen är allt bra liten! Men det känns jättebra att ha en svensk där som kan hjälpa en med språket, när vissa kunder pratar alldeles för fort och blir arga när man inte förstår vad dem säger. Sprang imorse med Caroline med, så är helt slut. Efter frukost och en snabbdusch åkte jag och Caroline till IKEA för lite inhandling av lådor till min garderob och en matback. Haha, känner mig lite vuxen. Ska upp vid 7 imorgon bitti så måste sova nu, börjar 9 och innan det måste jag laga mat och fixa månadskort. Och vill vara i tid till jobbet så man slipper stressa. Får bli lite Vänner avsnitt så man somnar gott! ♥

Kommentarer
Postat av: sofia

verkar vara fullspäckade dagar i oslo för dig gumman, vad roligt :) hoppas det blir mycket jobb på coop (även om det kanske bara är avtalat deltid)! kul att du känner dig vuxen, vänta bara några år så ska du se att du känner dig gammal också ;) mohahaa :D



hoppas du mår bra idag, bästaste du! PUSS!

2009-09-09 @ 21:44:19
URL: http://worldofsoso.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Japp, ingen rast och ingen ro, som man brukar säga! ;) Haha. Mm, ska jobba imorgon och lördag med så 6 dagar på en vecka är ju inte alls dåligt om du frågar mig. Haha, tack för den du ;)



Jag mår bara bra, hur mår du käraste? :) PUSS

2009-09-10 @ 20:41:25
URL: http://amilje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0