Hemmamys.

Det blev en hemmakväll med mys för min del. Kom hem från jobbet vid halv 10, Lina och Sara var då hemma så har hängt inne i deras rum fram tills nu. Emil, en av mina lägenhetskompisar, och hans vän Jonas är här och festar. Dem sjunger så högt att alla våra grannar måste höra dem, haha! Jaja, jag har inga problem att somna så dem lär inte störa min skönhetssömn. Tänkte lägga mig i sängen nu och fortsätta kolla på säsong 2 av Greys Anatomy. Myspys verkligen! Önskar bara att någon kunde göra mig sällskap. Men en glad nyhet är att om två veckor, förhoppningsvis, så kommer syster hit! Jag längtar som bara den :) Har inte träffat henne på 3 veckor exakt idag. Så det kommer bli mys, då är hon bara min under en hel helg!


Älsklingssyster och jag på Kreta '09 ♥


Kommentarer
Postat av: Jennyh ♡ lever lyxliv på Malta ;)

jo bara bra här med =) gjort idag då?

2009-09-13 @ 01:10:47
URL: http://jennyh.se
Postat av: yasmine modell och blivande mamma

allt bra? kram

2009-09-14 @ 11:46:55
URL: http://yasminegill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0