My day off

Hej allihopa! Min lediga dag har varit väldigt bra. Gick upp ganska tidigt och åt frukost tillsammans med Limpan. Blev gröt, två knäckemackor och ett glas vatten. Sen fixade jag lite med tvätten och tog det lugnt. Fick sedan sällskap av Kim på stan. Kollade in mina skor på Skopunkten, och jag vill verkligen ha dem! Hoppas hoppas dem finns kvar i Halmstad så Anna kan köpa dem till mig :). Annars får jag be snälla syster att kolla dem åt mig. Finns nämligen inte att beställa på hemsidan, de är redan slut där. Och nu fungerar det att ringa till Sverige från mitt norska nummer med. Behövde inte ens ringa kundservice, det bara fungerade. Vilken tur jag hade, för det kostar att ringa dit. Dåligt dåligt Norge. Ikväll blir det nog film och mys med resten av gänget, får se vilka som är på mer än jag och Kim. ♥

Fick reda på en rolig sak igår, jag längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0