Torsdag

Äntligen hemma från jobbet :) Eller har varit hemma i snart två timmar nu, men i alla fall! Känns bra att komma hem så dags som jag egentligen nyss kommit till jobbet. Det var inte det lättaste att lämna sängen imorse vid halv 6, men så skööönt att slippa komma hem vid 23. Har sett lite Vänner avsnitt nu och tänkte gå bort till affären snart. Jag är så glad idag! Det måste vara för att jag har världens bästa vänner och en underbar syster som kommer hit imorgon!! :D Ska jobba 16-20 imorgon och sen ta t-banan till busstationen där Sofias buss kommer att vara inne 21.10. Saknar henne så mycket, har inte träffat henne sen den 23 augusti, och det är 4 veckor och 4 dagar sen idag. Så ni kanske förstår att jag saknar henne till 1000? Ikväll blir det en lugn kväll, kanske filmmys, vem vet? Får se vad mina lägenhetsbrudar vill göra. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0