Måndag

Har blivit lite uppdatering de senaste dagarna, men har haft massa andra roliga saker för mig! Jag jobbade onsdag, torsdag och fredag. I fredags fyllde Caroline 20 år så då gick vi tjejer i lägenheten ut och åt på en restaurang och sen var det hem och festa. De från våning 4 kom ner och även lite annat folk droppade in. Dra stämning och bra drag! Själv gick jag och la mig ganska tidigt eftersom jag skulle upp och jobba vid 9 på lördags morgonen. Efter jobbet så var det hem och duscha snabbt för att sen tillsammans med Anna och Linn gå ut och äta pizza med Matte, Martina, Rebecca, Rickard och Alex. De visste om en mysig och billig restaurang så det var toppen! Blev sedan fest hos Matte och Rebecca med en massa goda drinkar och bra musik! Blev tidig hemgång för mig, Anna och Linn, eftersom alla tre var trötta efter fredagen. Igår tog vi det bara lugnt, jag och Anna kollade på Män som hatar kvinnor. Väldigt bra film, men får ont i magen varje gång man ser den eftersom den är så hemsk. Nu ska jag och Linn gå ut och gå en kort sväng och sedan blir det frukost! ♥

Kommentarer
Postat av: sofia

jag såg också på "män som hatar kvinnor" igår, vilket sammanträffande! joo, den är så jäkla hemsk, kollade bort när den där äckelgubben höll på med hon lisbet. USCH. men ändå så är ju filmen jäkligt bra, "tvåan" kommer ju nu i höst någongång, den måste man se!



sonja har böckerna förresten, hade varit kul att läsa... någongång :)



PUSS!

2009-09-21 @ 20:53:30
URL: http://worldofsoso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0