Buss 888

Just nu sitter jag och Linn på bussen som ska ta oss till Oslo, vår nya hemstad. Och som tur för oss så finns det Internet på bussen, WOHO! Så det blir bra musik i öronen och datorn i knät hela vägen till Oslo. Är framme vid halv 10 ikväll, så det lär bli lite film emellanåt. Kommer ha ont i mina armar när jag kommer fram, mina väskor väger minst ett ton tillsammans. Så många blickar jag och Linn fått när vi kämpat oss fram med vår packning, men än så länge ingen som är gentleman nog att hjälpa oss.

Saknar redan alla där hemma, men vi ses snart igen! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

ni får vell ta en taxi i oslo

lycka till

2009-09-03 @ 15:05:56
Postat av: sofia

haha, ofta ditt datorbatteri räcker hela vägen till oslo ;) lycka till baby! PUSS.

2009-09-03 @ 15:49:20
URL: http://worldofsoso.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Anonym: Buss fungerar bra för oss! :)



Sofia: Det finns uttag på bussen, så jag laddar den hela tiden jag :D PUSS

2009-09-03 @ 19:45:37
URL: http://amilje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0