090923

Godmorgon! Blev en sovmorgon för min del, väldigt skönt. Sitter just nu i köket och håller på att fixa min frukost som jag ska se till ett Greys avsnitt, dagen kan inte börja bättre. Börjar jobba klockan 4 idag, innan det ska jag kanske följa med Caroline till IKEA för att hjälpa henne handla lite. Annars blir det att gå ut och gå en sväng hade jag tänkt, köpa lite saft med. Får se vad som händer helt enkelt. Jag har träningsvärk i bröstmusklerna från armhävningarna igår, det känns bra för då vet jag att det tog i alla fall! Nu frukost och Greys ♥

Kommentarer
Postat av: sofia

stammis på Ikea? ;) haha, låter härligt med sån frukost och promenad! fördelar med att börja jobba sent :) puss!

2009-09-23 @ 20:18:11
URL: http://worldofsoso.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Haha, nej det är jag inte ;) Men vi köper en del saker till lägenheten! :D Mm, älskar att ha sovmorgon!!! puss

2009-09-24 @ 22:20:29
URL: http://amilje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0