090912

Maten står på spisen och jag springer runt och gör mg iordning! Chefen ringde nyss, frysen på jobbet har gått sönder så han undrade ifall jag kunde komma vid 1 istället för 5 till jobbet. Lugna puckar säger jag, mer lön tackar man ju inte nej till! Igår efter jobbet blev det lägenhetspartaj. Även två killar från våning 4 kom ner och joinade. Blev partymusik, trångt och mysigt i vårt lilla kök. Sedan en snabbis förbi 7-eleven och pizza innan man kunde somna. Mums! Vid 10 imorse kom snickaren för att sätta upp den sista garderoben och fixa allt annat. Nu slipper Sara, Lina och Challe ha alla sina kläder i deras väskor. Idag blir det som sagt jobb, skulle egentligen ha åkt till IKEA och bara slappat till 5 men nu blir det jobb för hela slanten. Får se om jag orkar med fest ikväll igen, annars blir det lite lördagsmys med Greys Anatomy! Ha en bra dag mina söta vänner ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0