Wednesday

Sitter nerbäddad i sängen och myser framför Sex and the city. Har varit iväg nu på morgonen och fikat och pratat med Nadja. Det var längesen sist vi sågs, så det var behövligt! :) En väldigt bra start på dagen. Igår blev det en stadsrunda med Challe. Vi hann även med att ta en snabbis fika med Sara och hennes syster Sofia innan jag var tvungen att åka till jobbet. Idag börjar jag vid 16 igen, ska göra stuvade makaroner till lunch och något annat att ha med som matlåda till jobbet, får fundera en stund till vad jag ska hitta på att laga för gott. Nu tillbaka till SATC och mitt varma täcke tills Caroline är klar i duschen, för då ska vi spela kort! Ska bevisa att vi gotlänningar och vi som har en farmor som är bäst på kort, inte är att leka med! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0