Late

Klockan är mycket, men jag kan inte sova. Sitter och lyssnar på lugna låter istället och pratar med vänner på msn. Om en vecka åker jag och Anna till Halmstad för att göra högskoleprovet och på söndagen blir det en sväng till Ullarad för inhandling av onödiga billiga saker. Har en lite lista av saker som jag ska köpa, men jag lär fylla en hel kundvagn utan några problem om jag känner mig själv rätt. Det gick bra att jobba idag, timmarna bara flög förbi. Tur att man har Martina och Mattias där som kan få en att skratta hela tiden, annars hade dagarna blivit långa och ensamma. Nu tänker jag sätta på en film och somna till den. Har aldrig misslyckat med det förut, så nu borde inte vara ett undantag ;) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0