I'm free

Med en kopp varm choklad i handen tog jag en morgonpromenad ner till Akre Brygge, en lite sväng där nere och sen hem igen. Väldigt mysigt att strosa omkring när det är lite kyligt och dricka något varmt. Och enligt killen på 7 eleven ska jag ha druckit den godaste chokladen i hela Oslo, vet inte rikigt om jag kan hålla med honom där men god var den! Har även haft dagens samtal med Linn, hon hade en tråkig ensam lunch i bilen så jag muntrade upp henne lite. När hon kommer hem ska vi äta middag tillsammans och sen får vi se vad vi hittar på. Lär sluta som alla andra dagar, sitta framför varsin dator. Men tills hon kommer hem ska jag underhålla mig själv med lite filmer som jag fått av henne, bla Johan Glans och Drömkåken! ♥

Kommentarer
Postat av: sofia

låter som om du verkligen tar vara på hösten och myser på, härligt att höra syrran :) själv har man ju mest tentor och sånt där, inte lika kul ;) men nu ska jag iväg på tjejmiddag, myselipys! hörs sent ikväll, annars imorgon. love you!

2009-10-19 @ 16:41:00
URL: http://worldofsoso.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Mm, det måste man när man är ledig. Inge roligt att sitta inne hela dagarna och inte göra någonting. Mysigt! :) Jag sitter säkert uppe sent ikväll så det är bara att skriva på msn :D. love you to! <3

2009-10-19 @ 19:36:28
URL: http://amilje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0