I Sverige, igen.

Har dem senaste två timmarna suttit på en buss och kollat film tillsammans med Annapanna! Vi är påväg till Halmstad nu, kommer att vara framme om lite mindre än 4 timmar. Skönt att det inte tar lika lång tid som att resa till Gotland. Ikväll när vi kommer fram till Nan, Annas faster kommer vi nästan att gå och lägga oss direkt eftersom vi ska upp tidigt imorgonbittit och skriva det efterläntade högskoleprovet. Är sjukt nervös, men kommer att hålla alla tummar jag har! Sofia har mattetenta imorgon, så håller tummarna för henne med. Hon ska ringa mig om ett tag, längtar! Idag har jag och Anna varit och kollat på maskerad kläder, eftersom vi ska på maskerad nästa lördag. Hennes jobb fixar det och hela lägenheten är bjudna dit. Det börjar redan klockan 3 på eftermiddagen så det kommer bli jätte roligt. Som tur är är jag ledig på lördagen med, tummen upp för det! Är nästan klar med vad jag ska vara, men tänker inte avslöja något.. ännu iaf! ♥

Kommentarer
Postat av: Tove

Jag håller alla tummar i morgon!!!! :)

2009-10-23 @ 18:37:33
Postat av: Alexandra

:)

2009-10-23 @ 19:37:57
URL: http://amilje.blogg.se/
Postat av: Moster G

Jaså du skall skriva högskoleprovet, då håller jag tummarna för dig (och Anna med eller? ) Ja, jag håller allt jag kan så går det säkert bra!

Kramis på er!

2009-10-24 @ 13:54:43
URL: http://www.rosorochruiner.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0