I got a feeling, that tonight's gonna be a good night

Shit vad dagarna går fort. Det är redan lördag idag, känns som det nyss var måndag! Men nu är det i alla fall lördag och jag är ledig hela helgen, jippie! Så snart ska jag och Linn på stan och köpa lite behövliga saker, så som damsugspåsar och lite saker inför ikväll. Tonight is the big night, maskeradfesten!! Jag är taggad till tusen, kommer bli galet roligt. Festa med gänget såklart och sen träffa nya människor. Kan också meddela att jag förlorade i kortspel mot Viktor och Caroline. Är numera känd i lägenheten som ärkeskit!! Men det är klart man bjuder på sig själv. Ha en bra dag allesammans, nu är det stadsvandring som gäller! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0