Hösten har kommit till Oslo

Idag var det verkligen höstväder. Sprang till Vigelandsparken och runt omkring i den och det var jätte mysigt. Gula och röda löv ramlade ner på en och det var verkligen härligt. Nu har jag lust att springa varje dag, och det ska jag försöka att hålla. Imorgon börjar jag inte förens vid 4 så då passar det perfekt med en springutr på morgonen! Efter springturen gjorde jag magövningar i 10 minuter och nu känner jag mig så duktig. Känner att jag kan klara allt, eller nästan i alla fall ;). Får se vad som händer ikväll, blir troligen film och lägenhetsmys. Nu ska jag återgå till matlagningen och musiken i köket och sen blir det att äta mat till SATC! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0