Friday

Började dagen med att sätta på en tvättmaskin. Ohyeah vad jag är duktig! :) Har även sett två Greys Anatomy avsnitt utan svensk text, eller rättare sagt utan någon text alls. Är faktiskt lite stolt över mig själv. Har precis varit och handlat lite och nu lagar jag dagens och morgondagens lunch. Jobbar 15-22.15 idag och 9-17 imorgon så det blir hem och sova när jag kommer hem ikväll. Imorgon fyller Emil i lägenheten år, så på kvällen blir det partaj här hemma. Trevligt trevligt säger jag! Är ledig söndag och måndag så då kan jag vila ut mig klokt. Nu börjar jag få bråttom, ha en bra fredag mina vänner! ♥

Bokade hemresan igår med, kommer vara på gotland fredag-söndag! :)

Kommentarer
Postat av: lena

Fullt upp hela tiden. Fest, jobb, hemmasysslor.

Kul att du trivs. Kram mamma

2009-10-03 @ 20:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0