Shining star

Igårkväll kom jag och Anna hem till Oslo och vår lägenhet igen. Pratade lite med dem andra och sen var det i säng med en gång för att kolla på Mysteriet på Grevehol, i alla fall för min del. Idag har jag städat vårt rum, varit på stan med Kim och sen umgåtts med Linn. Det var en vecka sen vi umgicks senast, så det är roligt att se henne förutom när hon sover! :) Anna kommer hem om ca 1 timme och då ska vi kolla lite på Johan Glans och få dagens behov av skratt och sen bara mysa. Imorgon är dagens planer att besöka Gina Tricot, Nille och en utklädnadsbutik innan jobbet drar igång vid 16. Får sätta klockan så att jag inte sover bort hela dagen. Nu, se tv och måla naglarna! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0