091020

Har haft en mysig start på morgonen. Först frukost tillsammans med Caroline i köket där vi även spelade lite Crazy Taxi driver, haha. Sen gick vi en promenad bort till Majorstuen, köpte varsin Chaite och lite lunch och satte oss i Vigelandsparken och myste. Nu har hon åkt iväg till jobbet och jag är hemma en snabbis för att göra matlåda. Snart börjar dagens jobbpass, 16-22.15. Det kommer bli ett skönt pass, jobbar tillsammans med Martina och vi lär gå och prata skit större delen av kvällen. Om tre dagar åker jag och Anna till Halmstad. Måste ta tag och kolla på föregående högskoleprov på Internet så jag kan vara lite förbered tills på lördag. Annars kommer det gå skit känns det som... Nu är det dags att göra sig redo för jobbet. Vi hörs senare, ♥

Kommentarer
Postat av: kjell Österberg

Hej. skickar en hälsning från Hejnum, idag har vädret varit fint. Hoppas du har det bra i Oslo. Kramar från Farmor och Pappa

2009-10-20 @ 18:58:30
Postat av: sofia

jo, du måste kolla på gamla högskoleprov! så du är förberedd på upplägget och så, samt ungefär hur lång tid du har på varje del... puss :)

2009-10-20 @ 19:26:33
URL: http://worldofsoso.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Pappa: Roligt att höra att ni har bra väder! Allting är jättebra i Oslo, saknar er! Kramar



Sofia: Yes, får bli lite ikväll och lite imorgon kväll tänkte jag. Sen har jag hela resan till halmstad på mig också :D pusss!

2009-10-20 @ 23:31:55
URL: http://amilje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0